ИНФОРМИРАНОСТ И КОРЕКТНОСТ В ОТНОШЕНИЯТА

Започвайки интензивен диалог с Вас, нашите читатели, клиенти, приятели, бихме искали да НАБЛЕГНЕМ на няколко основни и важни за нас точки. Такива, които ще Ви обяснят нашата позиция по редица проблемни и злободневни теми, а също и по такива, за които много хора предпочитат да си премълчават. Естествено ние не сме компетентни по всичко, което се случва в света, но ще Ви предложим нашата позиция, нашите опит и знания, а Вие ще прецените, кое ще Ви бъде полезно, кое не и на кое искрено ще се смеете.

Бихме искали да започнем с ИНФОРМИРАНОСТТА

Трябва да сте достатъчно информирани, за да направите преценка кой продукт (храна, козметика, облекло и т.н.) е най-добър за Вас. Източникът Ви на информация трябва да е надежден и разбира се да не е само един.

Нашият стремеж е да не Ви подвеждаме с продуктите и стоките, които Ви предлагаме. Фактите, които посочваме могат да бъдат проверени и доказани във всяка сертифицирана лаборатория или научен институт.

Изборът обаче е Ваш. Ние не казваме "Нашите продукти са най-добрите!". Ние просто описваме качествата, които те притежават, а Вие преценявате дали са подходящи за Вас или не са.

Още веднъж подчертаваме основната си позиция като производители, вносители и търговци с бебешки и детски храни и медицински изделия. На първо място за нас е чистотата в отношенията ни с партньорите и клиентите.
Ние ще отговорим на Въпросите Ви, Вие ще направите избора си!

Познавайки като цяло нашата българска народопсихология предполагаме, че горните редове ще предизвикат у много хора скептични усмивки и коментари от рода на: "Лицемери, които искат да си пробутат стоката на всяка цена." Поели сме този риск, защото макар и единици, но достатъчно от Вас ще се съгласят с това, което казваме и пропагандираме.

Това, че сме избрали да правим нещата по определен начин и искаме този начин да стане достояние до широката общественост ни носи и редица негативи, но вярваме, че накрая позитивите ще са повече.

Николай Зехирев
/изпълнителен директор на "БФК НИКСИ" АД/